- Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi Uygulamaları
- Stratejik İşbirlikleri ve KOBİ’lerde Stratejik İşbirliklerinin Performansa Etkisi
- Lojistik Sektöründe Bilişim Teknolojileri Kullanımı
- Franchising ve Hizmet İşletmelerinde Örnek Uygulamalar
- Joint Venture ve Türkiye’de Joint Venture Uygulamaları
- Bankacılık Sektöründe Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Uygulamaları
- KOBİ’lerde Yenilik Yönetimi ve Örnek Uygulamalar
- KOBİ’lerin Temel Finans Sorunları
- KOBİ’lerde İnsan Kaynakları Yönetimi
- KOBİ’lerde Pazarlama Sorunları ve Örnek Uygulamalar
- KOBİ’lerde İhracat Sorunları ve Sektörel Dış Ticaret Şirketleri
- KOBİ’lerde Elektronik Ticaret Uygulamaları
- KOBİ’lerde Verimlilik Artırma Teknikleri
- KOBİ’lerde Üretim Yönetimi
- KOBİ’lerde Modern Yönetim Teknikleri ve Örnek Uygulamalar
- Stratejik Yönetim ve Planlama ve Örnek Uygulamalar
- Satış Gücü Yönetimi ve İşletmelerde Satış Gücünün Artırılmasına Yönelik Uygulanan Teknikler
- Dağıtım Kanalları ve KOBİ’lerde Dağıtım Kanalları
- Modern Pazarlama Yönetimi ve Örnek Uygulamalar
- Tanzim-Teşhir Yönetimi ve Parekende Sektöründe Tanzim-Teşhir Uygulamaları
- Modern Finans Yönetimi ve Örnek Uygulamalar
- İşletmelerde Yatırım Analizi Çalışmalarının Önemi ve Örnek Uygulamalar
- Yatırım Kararlarının Alınmasında Hedef Pazar Stratejilerinin Önemi
- Etkin Finans Yönetimi Uygulamalarının İşletme Performansına Etkisi
- Stratejik Finans Yönetimi ve Denetiminin İşletmelerinin Yaşam Sürelerine Etkileri
- Türkiye’de Organizasyon Değişim ve Yeniden Yapılanma Faaliyetlerinin Önemi
- Yaşam Süresi Kavramı ve Türkiye’de İşletmelerin Yaşam Sürelerinin Artırılmasına Yönelik Teknikler
- Performans Değerleme Çalışmalarının Çalışanlar Üzerindeki Etkileri
- Tedarikçi Performans Değerlendirme Uygulamalarının Şirket Performansına Etkisi
- Kamu Kurumlarında Performans Değerlemenin Önemi
- Kriz Dönemlerinde Finansal Yönetimin Önemi
- Aile İşletmeleri ve Kurumsallaşma Sorunu
- Stratejik İşbirlikleri ve Dünyada ve Türkiye’de Örnek Uygulamalar
- Lojistik Sektöründe Bilişim Teknolojileri Kullanımı ve İşletme Performansına Etkisi
- Otomotiv Sektöründe Tedarik Zinciri Yönetimi Uygulamaları
- Tekstil Sektöründe Dikey ve Yatay Entegrasyonlar ve Etkileri
- Uluslar arası Pazarlama Yönetimi ve Stratejileri
- Kriz Dönemlerinde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi
- Kurumsallaşma ve Şirket Kültürünün Önemi
- Çalışan İlişkileri Yönetimi ve Şirket Performansına Etkisi
- Hizmet İşletmelerinde Yalın Üretim Uygulamaları
- İşletmelerde Modern Yönetim Teknikleri ve Performansa Etkisi
- Stratejik Bilgi Yönetiminin İşletme Performansına Etkisi
- Örgütlerde Değişim Yönetiminin Çalışanlar Üzerindeki Etkileri
- Yönetim Kuramları ve Günümüz Küresel Rekabet Ortamında Yansımaları
- Kriz Dönemlerinde Değişim Yönetimi Uygulamaları
- Kriz Dönemlerinde İç Müşteri Memnuniyeti Çalışmaları
- İnsan Kaynakları Yönetimi Ve Motivasyon
- Örgütsel Bağlılık Ve Motivasyon İlişkisi
- Ücret Yönetimi Ve Motivasyon İlişkisi
- İnsan Kaynakları Yönetiminde Stratejik Planlama
- Yönetim Bilgi Sistemleri Ve Uygulamaları
- ISO 9000 Kalite Yönetimi Ve ISO 14000 Çevre Yönetim Sistemleri Uygulamalarının Değerlendirilmesi
- Küçük Ve Orta Ölçekli İşletmelerde Yönetim Problemlerinin Stratejik Planlama İle Çözülmesi
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Ve Örnek Uygulamalar
- Türkiye’de E-Devlet Çalışmaları Ve Örnek Uygulamalar
- Tepkisel Üretim Sistemleri ve İşletme Performansına Etkileri
- İnsan Kaynakları Yönetiminde Liderliğin Rolü Ve Önemi.
- Küreselleşme Ve Esnek Yönetim: Değişen İş Organizasyonları Üzerine Bir İnceleme
- 2000 Yılında Yenilenen ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Şartları, Rekabetçi Avantajları Ve Bir Uygulama
- Yeni Yönetim Teknikleri Ve İnsan Kaynakları Yönetimi Üzerine Etkisi
- Şirket Birleşmelerinde İnsan Kaynakları Yönetiminin Önemi
- Bilgi Çağında Bilgi Yönetimi Ve Öğrenen Örgütler
- Hizmet İşletmelerinde Bilişim Teknolojisi Ve Teknoloji Yönetiminin Stratejik Açıdan Kullanımı
- Kriz Dönemlerine Yönlendirilmiş Strateji Ve Vizyon Yönetimi Ve Bir Uygulama
- Kriz Yönetimi ve Örnek Uygulamalar
- İşletmelerde Krizleri Önlemede Ekip Çalışmasının Önemi
- Stratejik Planlamada Şirket Değerlerinin Önemi
- Stratejik Vizyon ve Önemi
- Küçük ve orta ölçekli işletmelerde yönetim problemlerinin startejik planlama ile çözülmesi
- Stratejik İşbirlikleri ve Örnek Uygulamalar
- Teknolojik İşbirliği, Önemi ve Şirket Performansına Etkileri
- Yenilik Yönetimi ve Yenilik Uygulamaları
- Vizyoner Liderlik ve Örgütsel Motivasyon
- Stratejik Üretim ve Yönetim
- Kriz Dönemlerinde Stratejik Yönetim Faaliyetlerinin Önemi
- Değişim Yönetimi ve Değişim Mühendisliği
- Hayalgücü Mühendisliği
- Kriz Dönemlerinde Şirket Performansının Ölçümü
- Performans Yönetimi ve Örnek Uygulamalar
- Balanced Scorecard
- İşletmelerde Kalitenin Ölçülmesine Yönelik Çalışmalar
- İşletmelerde Performans Ölçümüne Yönelik Teknikler
- Modern Performans Yönetimi Yaklaşımları
- SWOT Analizi ve Stratejik Yönetim
- Hizmet Sektöründe Performans Yönetimi ve Önemi
- Girişimcilik ve Girişimcilik Kültürü
- Kriz Dönemlerinde İnsan Kaynakları Yönetiminin Önemi
- İşletmelerde Stratejik İnsan Kaynakları Planlamasının Önemi
- Stratejik Küçülme Uygulamaları
- İdeal Büyüklüğe Erişme (Rightsizing) Uygulamaları
- İşletmelerde Kıyaslama (Benchmarking) Uygulamaları ve Önemi
- Dış Kaynaklardan Yararlanma ve Örnek Uygulamalar
- Tedarik Zinciri Yönetimi
- Tedarik Zinciri Yönetiminde Stratejik Planlama
- Tedarik Zincirinin Tasarımında Modern Yaklaşımlar
- Örgüt Kültürü ve Örgütsel Bağlılık
- Yönetim Kuramları ve Karşılaştırması
- Teknolojik Değişimin Çalışanlar Üzerindeki Etkileri
- Motivasyon Kuramları ve Karşılaştırması
- İleri Üretim Teknolojileri ve Uygulamaları
- Modern Yönetim Teorileri ve Uygulamaları
- Kıyaslama-Sürekli Gelişme İlişkisi:Örnek Uygulamalar
- Toplam Kalite Yönetiminde İnsan Kaynaklarının Önemi
- Ekip Çalışması-Sürekli Gelişmesi İlişkisi
- Kalite Çemberleri Uygulamalarının Çalışanlar Üzerindeki Etkileri
- Kalite Çemberlerinin İşletme Performansına :Etkileri
- Kalite Çemberleri ve Önemi:Örnek Uygulamalar
- Sürekli Geliştirme ve İyileştirme Çalışmalarının İşletme Performansına Etkileri
- Müşteri Memnuniyetinin Ölçümüne Yönelik Çalışmalar
- Toplam Kalite Yönetiminde Müşteri Merkezlilik ve Önemi
- İstatistiksel Kalite Kontrolü ve Teknikleri
- İstatistiksel Kalite Kontrolünde Kullanılan Yöntemler
- Hizmet İşletmelerinde hizmet kalitesinin ölçümü
- Bilgi Çağında Bilgi Yönetimi-Bilişim Teknolojileri
- Öğrenen Organizasyonlar ve Örnek Uygulamalar
- İşletmelerde Mobbing ve Çalışanlar Üzerindeki Etkileri
- Sosyal Pazarlama ve Önemi
- İşletmelerde Kurumsal İtibar Yönetimi
- İşletmelerde Sosyal Sorumluluk Çalışmalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi
- İmaj Yönetimi Çalışmalarının Marka Bilinirliğine Etkisi
- Elektronik Pazarlama Faaliyetlerinin Marka İtibarı ve Bilinirliğine Etkisi
- Sponsorluk Faaliyetlerinin Marka Bilinirliğine Etkisi
- Elektronik Ticaret Uygulamalarında Reklamın ve Alan Adının Önemi
- Elektronik İşletmecilik Uygulamaları ve Türkiye’de Örnek Projeler
- Modern Üretim Teknikleri ve KOBİ’lerde Uygulamalar
- KOBİ’lerde Elektronik Ticaret Uygulamaları ve Örnekler
- Ürün ve Süreç Yeniliği Uygulamalarının İşletme Performansına Etkisi
- Yenilik Yönetimi ve İşletmelerde Yenilik Yönetimi Uygulamaları
- Yaratıcılık ve Yenilik Uygulamalarının İşletme Performansına Etkisi
- Ar-Ge Yönetimi ve İşletmelerde Ar-Ge Yönetiminin Önemi
İŞLETME ANA BİLİM DALI TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROJE KONULARI
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)