10 Eylül 2011 Cumartesi

Kadin inceliklerine sahip saglam erkek

"Istanbul subat ayinda insanin cigerini soker. Gunlerce yagan yagmurdan insaninm ici usur, surekli islakmis gibi hissedersin. Elini surdugun her sey islaktir sanki. Hava bir poyraz olur, bir lodos. Deniz dalgali, gunler karanlik. "
Bunlari anlatirken telefon TIK kapandi.
Bu da ayni diye gecirdim icimden. Bir gun dediklerimi degil, demek istediklerimi anlayacak bir erkek cikmayacak mi karsima! Hava kotu dedigimde sadece havadan bahsetmedigimi anlamak bu kadar zor mu? Ille de ben bu hayattan biktim, turunden sozler mi etmeliyim? Isim cok dedigimde, bana sahip cikacak bir erkege ihtiyac duydugumu anlayacak biri.. Yanimda olmani istiyorum diyemedigim icin bu yagmur icimi islatiyor dedigimi niye anlamazlar? Dupeduz saril bana dedikten sonra, sarilmanin ne anlami kalir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder